torsdag den 31. juli 2014

Havebænk........ DIY



Jeg holder af at have siddepladser rundt omkring i haven. Så kan man sidde og følge med i hvad der sker fra alle kroge.

Jeg kan godt lide det slidte og vejrbidte look til bænke der står udenfor hele året.

Jeg var heldig at få foræret 3 traller. Det er stilladsdæk som murerne bruger når de pudser og murer vægge op.


Jeg har kigget på billeder af færdige bænke, og ud fra dem
byggede manden i mit liv, 2 bænke til mig.



Først savede han enderne af til ben.




Derefter blev benene placeret 20 cm inde under bænken, og skruet fast oppefra gennem de vandrette tremmer.


Skråstiver blev skruet under bænken og fast i benene for at stabiliserer bænken.


Og vupti, 2 trallebænke færdige på ½ time.
Jeg er meget glad for dem, de er gode at sidde på og jeg syntes at de pynter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar