onsdag den 6. april 2016

Tid til forandringer.


Kender du det ?

Sommetider skal der bare ske noget nyt. 
Jeg havde gennem længere tid set mig træt på vores bryggers.
Der var blomstret Sanderson tapet og trængte til lidt nyt maling. 
Jeg fik manden i mit liv med på tanken.

Jeg havde en ide om at det skulle være let og hyggeligt, gerne lidt maritimt eller svensk ( lidt som Carl Larsson).

Det gamle tapet kom af, paneler, dørkarme og vinduer blev slebet ned og spartlet op.
Vi tapetserede og malede i et par dage og så var bryggerset færdigt. 
Det var lige som jeg havde drømt om.
Se bare her :








Den lille cykel har jeg haft siden jeg var 12-13 år. Den stod i min sætterkasse.



Opbevaring til julepynt.





Et fint broderi som jeg har fået af en kær veninde for mange år siden. Det passer lige til pladsen på væggen.




Pigerne og jeg har altid samlet på vættelys ved stranden, der ligger flere hundrede i glassene.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar