onsdag den 25. maj 2016

Min strikke/hækle klub



En aften hver måned, mødes jeg med fire skønne piger for at strikke/hækle.



Det startede med vores fælles veninde, som inviterede til den første aften. 

Det er, for mig, blevet et dejligt pust i hverdagen, hvor jeg bare kan slappe af sammen med nogle søde mennesker.
Jeg glæder mig til hver gang vi skal mødes.







Vi hygger, snakker, strikker, hækler, snakker, deler opskrifter, snakker og hygger lidt mere.

Vi er alle forskellige steder i livet og har mange forskellige interesser, men vi er fælles om vores strik og hækleri.

Ja, vi får også tid til at tale om alt andet, og følge med i hinandens liv.






Jeg bliver så meget, inspireret af at se alle de lækre og spændende projekter mine strik/hækle veninder har gang i. 

Der bliver også udvekslet historier og gode tips om hvor det er godt og billigt at handle garn og andre spændende sager.

Vi har ingen regler, vi deler strikkeerfaringer og opskrifter samt råd og hjælp til hinanden.
Det er bare ren hygge.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar