torsdag den 29. maj 2014

Store og små guldsmede



Engang fik jeg en halv whiskytønde af min mor. Den er jeg meget glad for, den står lige foran vores bryggersdør, så jeg ser den hver dag.



Tønden er fyldt med vand og der er et lille springvand.
Min mand har 2 guldfisk i. De er snart 4 år gamle og er vokset ganske godt siden vi fik dem.

Jeg har også  "dyr" i tønden.
2 slags guldsmede i kobber.


Jeg er vild med den slags havepynt, det er bare så stemningsfyldt.

Den store guldsmed er fra Eventyrhaver, de har alle mulige lækre ting til haven. Jeg så guldsmeden i haven på Egeskov slot.



Den anden guldsmed er lidt mere let og sart og se på, og er vel også den jeg bedst kan lide. Den kan findes hos Havegalleriet  som også har masser af spændende og fine varer til kræsne havefolk.





Min guldsmede er i bevægelse hele tiden, enten pga vinden eller vandet. Det er så beroligende og afslappende at se på, når jeg sidder på bryggerstrappen og nyder en stille aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar