onsdag den 11. juni 2014

Se min haveblomster.... eller nogle af dem.



Min have bugner med blomster lige nu, jeg kan slet ikke nå at lave buketter af dem alle. 
Men jeg nyder dem, når jeg går tur i haven flere gange hver dag. 
Dufter til blomsterne, nipper visne blomster væk og glæder mig over hvor fine de er.
Her er et lille galleri af nogle af mine blomster:

Først nogle af pæonerne, den hvide hedder Festiva Maxima, den er meget velduftende.



Min åkande Magnolie, som jeg er meget glad for. Jeg har ventet længe på at den skulle blomstre. Så smuk og fin.


Klatrerose Climbing Bonica.


Rosa alba Maidens Blush.


Øverst : Klatrerose, Constance Spry. 
Nederst : Klatrerose, Rosa Helena Lykkefund









Klatrerose, Rosa Gerbe rose



Austin rose, The Pilgrim



Gertrude Jekyll


Klatrerose, The Alcymist. Den er helt fantastisk, dufter så skønt.


Rose de Resht. Dufter skønt.


Damascena, Duchesse de Rohan.


Og til sidst Rosa gallica, Rosa Mundi. Dufter af citrus.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar