søndag den 10. juli 2016

Strikkekrus til Inga.





Jeg holder meget af at give gaver, især til mennesker som betyder meget for mig.

Jeg gør mig umage for at købe gaver som passer til og forhåbentlig glæder modtageren.

Min veninde, som jeg har kendt det meste af mit liv, har lige haft fødselsdag og  jeg ville gerne give hende en god gave.



Hun har næsten altid strikketøj i hænderne, og har gang i flere projekter hele tiden.

Det var derfor oplagt at give hende noget der relaterede til strik.

Til jul holdt jeg juleaften med min niece, som også er en kreativ sjæl, og hun fik nogle strikkekrus fra Else Rasmussen i julegave. 



Jeg forelskede mig straks i dem og kontaktede Else.
Hun ville gerne lave krus til mig, jeg kunne endda få dem i den farve jeg ønskede.
Hun laver også de fineste garnskåle.



Jeg måtte eje nogle krus selv, så jeg bestilte også 2 til migselv. 

Mon ikke jeg må have flere, de er så flotte og kan fås i mange skønne farver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar